Skoči do osrednje vsebine
Search... SL EN Login

Login for employees

Specialist ortodont ugotavlja nepravilnosti v rasti in razvoju zobovja. Praviloma gre za manjše ali večje razvojne odklone, ki jih je moč z ortodotskim zdravljenjem povsem ali vsaj delno popraviti. Pri tem ortodont uporablja ortodontske aparate in pristope.

Za ortodonta vam izda napotnico otrokov osebni zobozdravnik. Na pregled se morate predhodno naročiti osebno, po telefonu ali po e-pošti.

Na prvem obisku boste prejeli zloženko »Ortodontija in njene posebnosti«, v podpis pa obrazec Ortodontsko zdravljenje in Dogovor o ortodontskem zdravljenju.

  • Vaš izbrani osebni zobozdravnik izvaja preventivni program, ki obsega določeno število obiskov in zdravstveno vzgojo. Z individualnim svetovanjem in skupinskim v vrtcih in šolah skuša zdravstveno osebje dvigniti zavedanje otrok in staršev, o pomenu redne ustne higiene in ohranjanju ustnega zdravja.
  • V primeru težav opravi pregled in začne z zdravljenjem zob in ustne votline in če je potrebno, vas napoti na laboratorijske preiskave, rentgensko slikanje,...
  • V prvem letu starosti otroka z napotnico napoti na preventivno obravnavo k pedontologu.
  • Če je potrebno, z napotnico napoti otroka k ortodontu.
  • V primerih, ko so potrebne zahtevnejše preiskave in posvetovanje z drugimi specialisti, vas napoti k specialistu v specialistično ambulanto ali v bolnišnico.
  • Vodi otrokovo zobozdravstveno dokumentacijo.
  • Predpiše otroku zdravila na recept.
  • Podrobneje so pravice do zobozdravstvene obravnave opisane v Pravilih obveznega zdravstvenega zavarovanja.

Na obisk pri zobozdravniku se naročite po telefonu, elektronski pošti ali osebno ob obisku.

  • Otroci se prvič srečajo z zobozdravnikom na preventivnem pregledu na katerega so otroci vabljeni po pošti. V primeru, da niste prejeli vabila na preventivni pregled v prvem letu starosti, pokličite zobozdravnika in se naročite na preventivni pregled. Šolska mladina je vabljena na preventivne preglede preko šole, pisno na dom ali pa na predhodnem pregledu.
  • Ko nastopijo težave, ne odlašajte in pokličite osebnega zobozdravnika takoj, ker bo treba na pregled počakati, če ne gre za nujno stanje.
  • V primeru, da nastopijo nenadne težave zob ali ust in se kljub ukrepom stanje bistveno ne izboljša, se naročimo k osebnemu zobozdravniku, če je ta odsoten pa k zobozdravniku, ki sprejema nujne primere v zdravstvenem domu kjer imate svojega osebnega zobozdravnika.
  • Premislite tudi, ali je res potrebno poiskati pomoč takoj, ali pa lahko počakate na osebnega zobozdravnika, ne hodite v ordinacijo na slepo.
  • Če potrebujemo zdravila, napotnico ali kontrolni pregled, to planirajte v naprej, ker ne gre za nujno stanje, praviloma ne boste naročeni isti dan in boste morali na pregled počakati. 

 

V ZDL se na pregled lahko naročite tudi preko elektronske pošte, e-naslovi so navedeni ob urnikih izvajalcev zdravstvenih storitev.

Elektronski naslovi za naročanje niso namenjeni izmenjavi informacij o zdravstvenemu stanju pacienta ali posredovanju nasvetov o zdravljenju, temveč izključno naročanju.

ČE ZARADI KAKRŠNEGA KOLI RAZLOGA NE BOSTE PRIŠLI NA PREGLED, O TEM OBVESTITE ZOBOZDRAVNIKA, ČE JE LE MOGOČE PRAVOČASNO.

V zobozdravstvenem varstvu otrok in mladine poteka redno delo vse dni v tednu od ponedeljka do petka v dveh izmenah po razporedu zdravnikov.

ZOBOZDRAVSTVENA NUJNA MEDICINSKA POMOČ (ZNMP)

ZNMP je organizirana ob sobotah, nedeljah in praznikih od 8.00 do 13.00 (sprejem do 12.30) v kletnih prostorih Zdravstvenega doma Ljubljana - Center, Metelkova ul. 9, Ljubljana.

Ob delavnikih med 7.00 in 19.00 uro nudijo zobozdravstveno nujno medicinsko pomoč osebni zobozdravniki v zdravstvenem domu, v njihovi odsotnosti pa na vseh lokacijah določeni zobozdravniki za sprejemanje nujnih primerov in koncesionarji.

 

  • če ne opredeljuje več, ker že presega število opredeljenih pacientov
  • zaradi lokacijske oddaljenosti pacientu nebi mogli nuditi oziroma zagotoviti vseh storitev za katere je pooblaščen
  • če ga zavarovana oseba želi izbrati v nasprotju s pravili (npr. za otroka zobozdravnika za odrasle…)
  • če s pacientom nikakor ne moreta vzpostaviti sodelovanja ali prihaja do situacij nasilja, lahko zobozdravnik vloži zahtevek za odklonitev pacienta po postopku, ki ga predpisuje ZZZS.

Osebnega zobozdravnika ste si ob podpisu »izjave o izbiri« izbrali za obdobje NAJMANJ ENEGA LETA.

V primeru, da boste zamenjali osebnega zobozdravnika po enem letu, pri novemu izbranemu osebnemu zobozdravniku samo podpišete izjavo o izbiri.

Osebnega zobozdravnika lahko zamenjate tudi prej:

  • če se preselite za stalno ali daljše časovno obdobje
  • če je zobozdravnik odsoten več kot tri mesece
  • če pride med vami ali zobozdravnikom do nesoglasji ali nesporazuma
  • če Ministrstvo za zdravje ali Zdravniška zbornica Slovenije ugotovi, da postopki zdravljenja niso bili v skladu z doktrino stroke in je to razlog za nezaupanje

 V primeru, da boste osebnega zobozdravnika zamenjali prej kot v enem letu, morate ob podpisu izjave o izbiri navesti tudi razlog zamenjave.


Page 1 of 2

Simulation Centre

ISCPC
euveca
SCUBY
Transsimed
By using this website, you agree to the use of cookies in accordance with our Privacy and Cookie Policy MOD_COOKIES_SETTINGS_BTN Zapri

Cookie settings

This site uses cookies
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.

Necessary cookies enable core functionality. The website cannot function properly without these cookies and can only be disabled by changing your browser preferences.

Analytical cookies help us to improve our website by collecting and reporting information on its usage.