RAZPORED PETKI V MESECU JULIJU 2024
5.7.2024 DOPOLDAN
12.7.2024 ODSOTNOST
19.7.2024 ODSOTNOST
26.7.2024 ODSOTNOST
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPREMEMBE:
/
ODSOTNOST: od 10.7.2024 do 26.7.2024
NADOMEŠČANJE:
- 10.7.2024 mag. Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13:30 ure
- 11.7.2024 mag. Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13:30 ure
-12.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec. dolodan od 7.00 do 13:30 ure
- 15.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13:30 ure
- 16.7.2024 mag Sanja Tešanović dr.med.spec. popoldan od 13:30 do 20:00 ure
- 17.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13:30 ure
- 18.7.2024 in 19.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13.30 ure
- 22.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec popoldan od 13.30 do 20:00 ure
- 23.7.2024 Lina Tarja Marčec dr.med. dopoldan od 7.00 do 13.30 ure
- 24.7.2024 mag. Branka Kante Sotošek dr.med. popoldan od 13:15 do 20:15 ure
-25.7.2024 mag.Sanja Tešanović dr.med.spec. dopoldan od 7:00 do 13.30 ure
- 26.7.2024 mag Sanja Tešanović dr.med.spec. popoldan od 13:30 do 20:00 ure
/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste prejeli odgovor v 3 delovnih dneh, vendar le omejeno prehodno obdobje, to je do 7.3.2023. Po 7.3.2023 se na maile NE ODGOVARJA več!!!
Kontaktirate nas lahko preko IRIS portala - za dostop do portala za paciente je potrebna registracija. Komunikacija z ambulanto preko telefona, po navadni pošti ali osebno ostaja nespremenjena.
Registracija na portal je možna na dva načina:
1. registracija z uporabo certifikatov SIGEN-CA in SIGOV-Ca ter s SI-PASS na portalu - https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno po e-pošti, drugo v sporočilu SMS); ki veljata 24 ur.
Za registracijo z osebno identifikacijo pri zdravniku v ambulanti so potrebni:
- vaši osebni podatki (kartica zdravstvenega zavarovanja in identifikacijski dokument),
- vaša številka mobilnega telefona ter
- vaš elektronski naslov.
Pacient lahko pooblasti tudi drugo osebo, če sam nima lastnega elektronskega naslova in mobilne telefonske številke. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo. V posameznih primerih je poleg postopka registracije potrebno še ročno dodajanje pooblastitelja s strani zdravstvenih delavcev, kar lahko uredite v terminih za osebno identifikacijo ali v ambulanti.
NAČIN REGISTRACIJE:
1. Po prejemu vseh zgoraj navedenih podatkov vas bo zdravstveno osebje ambulante dodalo v sistem in vam dodelilo dve kodi za registracijo*:
- eno kodo boste prejeli na vaš elektronski naslov,
- drugo kodo pa kot sporočilo SMS na vaš mobilni telefon.
- Na vaš elektronski naslov boste prejeli povezavo do portala.
- Ob kliku na povezavo se vam bo odprl obrazec Registracija z osebno identifikacijo pri zdravniku, kjer boste nadaljevali z registracijo.
*Registracijski kodi sta veljavni 24 ur.