Skoči do osrednje vsebine
Išči... SL EN Prijava

Prijava za zaposlene

Urnik

JASNA MAHNE, dr. med.spec.
JANA KLOBUČAR, dipl.m.s.
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO PREDŠOLSKIH OTROK
Lokacija: ENOTA BEŽIGRAD, KRŽIČEVA UL. 10
Telefon: 01 555 27 52 , 01 555 27 00
Naslov za naročanje: https://portal.zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 07:00-13:30
TOREK 13:00-19:30
SREDA 07:00-13:30
ČETRTEK 07:00-13:30
PETEK 07:00-13:30 ali 13:00-19:30

Opomba:

PETEK IZMENIČNO PO RAZPOREDU

Obvestilo zdravnika:

 

 Razpored petek popoldne

Odsotnost:  

NAROČANJE NA PREGLED:

  • po telefonu: celoten ordinacijski čas, 01 555 27 52.

  • po pošti: ZD Ljubljana-enota Bežigrad, naslov: Kržičeva 10, 1000 Ljubljana, s pripisom za ambulanto Jasna Mahne, dr.med.spec.

  • osebno: celoten ordinacijski čas.

POMEMBNA OBVESTILA:

Elektronska komunikacija - Portal: Namenjena je administrativnim storitvam, ki bodo urejena v nekaj dneh. V svojih sporočilih bodite kratki. Pri zaključevanju nege otroka napišite tudi točne datume od kdaj, do kdaj je trajala nega in ime in priimek starša, ki je bil na negi.

 ***

PREGLED BOLNIH OTROK: Če otrok zboli, se v ordinacijskem času ambulante posvetujte z medicinskim osebjem po telefonu, Le tako bomo lažje presodili način obravnave, ki je potreben. Če potrebujete nego, nam morate to sporočiti še isti dan, ko ostanete doma (to lahko storite po telefonu ali preko Portala).

V ČASU POVEČANEGA ŠTEVILA BOLNIH OTROK JE  ELEKTRONSKIH SPOROČIL IN TELEFONSKIH KLICEV ZELO VELIKO, ZATO VAS PROSIMO ZA STRPNOST IN RAZUMEVANJE.

V primeru urgentne situacije se izven našega delovnega časa ob delovnikih (med 7:00 in 19:00) obrnite na nadomestnega (sprejemnega) zdravnika v enoti na telefon 01 555 27 57. V nočnem času od 19:00- 7:00, ob vikendih in praznikih (24 ur) pa pokličite Pediatrično nujno medicinsko pomoč na telefonsko številko 01 47 23 888. V PRIMERU ŽIVLJENSKE OGORŽENOSTI TAKOJ POKLIČITE 112

  • Vse starše vljudno prosim, da dosledno spoštujete napotke za preprečevanje širjenja prehladnih obolenj. Z otroki se izogibajte prostorov, kjer se zbira veliko ljudi. Lahko pa se individualno gibate na svežem zraku. Pogosto sebi in otrokom umijte roke s toplo vodo in milom. Vsi pijte veliko vode, večkrat na dan, saj s tem morebitne viruse spirate s sluznice, pogoltnete in v želodcu jih želodčna kislina uniči.

SISTEMATSKI PREGLEDI IN CEPLJENJA: Na cepljenje pripeljite zdrave otroke. Vhod za sistematske preglede in cepljenja (zdravi) je ločen od vhoda za bolne otroke.

OBRAVNAVA OTROKA V ZVPO:   https://www.zd-lj.si/zdlj/images/Navodila_za_starse/OBV_235_-_Obravnava_otroka_v_ZVPO.pdf

PRITOŽBE IN POHVALE lahko oddate na naslednji povezavi:

https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=191&Itemid=1028&lang=sl

 

***

ZA DOLOČENA ZDRAVSTVENA STANJA LAHKO NAVODILA POIŠČETE NA SPODAJ NAVEDENIH POVEZAVAH.

  • Navodila za starše: V rubriki Pediatrija imate zbrana številna navodila za različna:
    • bolezenska stanja v otroškem obdobju

(https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=article&id=597&Itemid=2595&lang=sl) in

    • splošna navodila

(https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=article&id=979&Itemid=2895&lang=sl)  

Lahko vam bodo uporabna pomoč pri reševanju zdravstvenih težav vašega otroka

  • Navodila razvojne ambulante:

https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=article&id=662&Itemid=2760&lang=sl

  • Navodila centra za duševno zdravje:

https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=article&id=663&Itemid=2761&lang=sl

  • Naročanje v laboratorij: Po prejemu laboratorijskega naročila s strani vašega zdravnika, se lahko samostojno naročite v laboratorij preko spodnje povezave:

https://www.zd-lj.si/zdlj/index.php?option=com_content&view=category&id=204&lang=sl&Itemid=548

 ***

NAROČANJE:
Pri obravnavi imajo prednost otroci, ki so naročeni. Otroci, ki pridejo v ambulanto in niso naročeni, lahko počakajo, da pridejo na vrsto ali se z medicinsko sestro dogovorijo za termin pregleda. IZJEMA so nujna stanja, ki so obravnavana prednostno. Naročanje poteka:

  • po telefonu na tel št.01 555 27 52, celoten odinacijski čas izbranega zdravnika. V času opravljanja sistematskih pregledov in cepljenj, smo po telefonu slabše dosegljivi, zato vas prosimo za razumevanje. Priporočamo vam, da pokličete na začetku ali proti koncu ordinacijskega časa:  od 7:00 do 8:00, ter od 12:00 - 12:30 v dopoldanskem času
    in od 13:00 do 14:00, ter od 18:00 do 18:30 v popoldanskem času.
  • elektronsko preko Portala: https://portal.zd-lj.si/login  Portal je namenjen zgolj administrativnim storitvam ( naročanje sistematskih pregledov in cepljenj, prenaročanje terminov, naročanje stalne terapije, naročanje kontrolnih napotnic, zdravniških potrdil ali zaključevanje nege). Poslano sporočilo bo prebrana v času delovanja ambulante v roku 3 delovnih dni. Pri zaključevanju nege otroka napišite točne datume od kdaj, do kdaj je trajala nega in ime in priimek starša, ki je bil na negi. Vljudno naprošamo, da na Portal ne pošiljate sporočil z drugo vsebino. Na daljavo ne moremo opravljati zdavstvenih obravnav in daljših zdravstvenih posvetov. Poslanih fotografij ne bomo obravnavali, razen, če se bomo po telefonu predhodno dogovorili drugače. Za določena zdravstvena stanja lahko navodila poiščete na povezavah na spletni strani zdravnika. Vse ostalo lahko urejete preko telefona v ordinacijskem času ambulante.
  • osebno v ordinacijskem času ambulante.
  • po pošti: ZD Bežigrad, ZVPO - ambulanta dr. Jasne Mahne, Kržičeva 10, 1000 Ljubljana

 

UREJANJE ADMINISTRATIVNIH ZADEV: ( poskrbite za naročilo 3-5 dni pred uporabo listine)
Delovni nalog, napotnice, potrdila,...: naročite jih lahko kadarkoli v ordinacijskem času ambulante (osebno, po telefonu ali Portalu). Napotnice za predvidene kontrolne preglede so elektronske in jih ni potrebno prevzeti.
Potrdilo za vstop v vrtec: Potrdilo se ureja pri otrokovem izbranem osebnem zdravniku. Možno ga je izdati do 3 mesece pred vstopom v vrtec. V primeru nespremenjenega zdravstvenega stanja otroka se potrdilo izdaja le enkrat. Ob menjavi skupine ali enote vrtca se že izdano potrdilo prenese na novo lokacijo.
Urejanje bolniškega staleža za nego: Če potrebujete nego, nam morate to sporočiti še isti dan, ko ostanete doma. Bolniški listi so elektronski, vendar je za bolniško  zaradi nege otroka, še vedno potrebno podpisati izjavo o delovnih obveznostih obeh strašev. Za podpis se oglasite  osebno v ambulanti  v ordinacijskem času. Od 2.3.2020 dalje boste omenjeno listino podpisali samo enkrat. Ob vsakem zaključku nege ste nas dolžni obvestiti, če vam pripada manjše število ur kolikor je vaš polni delovni čas, kar je navedeno tudi v listini. Priporočljivo je, da izjavo  podpišeta oba  starša. Svetujemo vam, da bolniško uredite čimprej po njenem zaključku.
Recepti: Recepti so elektronski, papirnati le izjemoma. Predpisana zdravila bodo sedaj zapisana na otrokovi kartici, s katero jih boste tudi prevzeli v lekarni. Izjemoma lahko predpis zdravil opravimo po vašem predhodnem naročilu (telefon, Portal...) brez kartice, vendar le v primerih, ko gre za stalno, dolgotrajno, kronično terapijo ali terapijo po dogovoru. Dokler zdravilo ni predpisano, ga v lekarni ne morete prevzeti.


Ambulanta vaše zdravnice.

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve Zapri

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.