Skoči do osrednje vsebine
Išči... SL EN Prijava

Prijava za zaposlene

Urnik

ŠPELA TEVŽIČ, dr.med.spec.
NINA TURK, SMS
Dejavnost: ZDRAVSTVENO VARSTVO ODRASLIH
Ambulanta družinske medicine
Lokacija: ENOTA VIČ-RUDNIK, ŠESTOVA UL. 10
Telefon: 01 555 4449 , 01 555 4400
Naslov za naročanje: https://portal.zd-lj.si
Urnik zdravnika
PONEDELJEK 07:00-11:00
TOREK -
SREDA -
ČETRTEK 07:00-11:00
PETEK -

Opomba:

Hišni obiski v ordinacijskem času po predhodnem dogovoru.

Obvestilo zdravnika:

Z 24.10.2022 ambulanta spreminja svoj ordinacijski čas in sicer bo delovala 2x tedensko: ob ponedeljkih 7:00-11:00 in ob četrtkih: 7:00-11:00.
Dosegljivi smo na NA NOVI TELEFONSKI ŠTEVILKI 01 555 4449. 

Naročanje na pregled je možno osebno, preko telefona, preko Portala ali navadne pošte. 

Začenjamo s cepljenjem proti gripi, v ambulanti ali na cepilni dan. Več info

V primeru nujnega, življenjsko ogrožajočega stanja pokličite 112.

V naši ambulanti se trudimo, da bi bili čimbolj dosegljivi po telefonu, a je ob obilici dela to včasih težko izvedljivo.

PORTAL IRIS

V ZD Ljubljana prehajamo na nov, varnejši način elektronske komunikacije preko portala za paciente na https://portal.zd-lj.si/login, ki bo nadomestil dosedanjo elektronsko pošto. Na sporočila prejeta po elektronski pošti boste odgovor prejeli le 
omejeno prehodno obdobje, to je do 15.1.2023. Po izteku prehodnega obdobja nam boste elektronska sporočila lahko pošiljali le še preko novega portala, zato vam svetujemo, da si dostop do portala uredite v najkrajšem možnem času.

Dostop do ambulante bomo še vedno omogočali kot dosedaj, torej preko telefona, navadne pošte, Portala ali osebno. 

V kolikor pacient nima lastnega elektronskega naslova IN mobilne telefonske številke, lahko v ta namen pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi postopek registracije, pooblastitelj pa podpiše pooblastilo.

 REGISTRACIJA na portal je možna na dva načina:

1. registracija z uporabo certifikata SIGEN-CA na portalu  https://portal.zd-lj.si/register ali
2. registracija z osebno identifikacijo v ambulanti ob obisku ali na info točkah - medicinsko osebje pacienta doda v sistem in pošlje dve kodi za registracijo (eno na e-naslov, drugo kot SMS na mobilno številko), ki veljata 24 ur.

Termini za registracijo z osebno identifikacijo na INFO točkah so objavljeni na spletnem naslovu. S seboj prinesite osebno izkaznico in zdravstveno kartico. V primeru, da pacient pooblašča drugo osebo naj prideta obe osebi skupaj.

Pri uporabi portala prosimo, da omejite dolžino sporočila na najbolj bistvene podatke, vaše sporočilo bo shranjeno v vaši elektronski kartoteki.

Ob uvajanju portala bomo ukinili le komunikacijo preko elektronske pošte, komunikacija osebno in preko telefona bo še vedno mogoča.

V primeru življenjske ogroženosti takoj pokličite 112!

------------------------------

DIAGNOSTIČNI LABORATORIJ:
Z 09.05.2022 v Diagnostičnem laboratoriju Vič uvajajo naročanje.
Več informacij najdete na spletni povezavi: Diagnostični laboratorij Vič

PREGLED V AMBULANTI:

  • Za obisk v ambulanti se morate obvezno naročiti. Izjema so seveda nujna stanja. 
  • Na naročen termin pregleda pridite največ 5 minut pred terminom.
  • VSE ADMINISTRATIVNE STORITVEkot so naročanje receptov, napotnic, naročilnic za medicinske pripomočke, urejate po e-pošti ali preko Portala, izjemoma po telefonu.

ZAČASNA ZADRŽANOST OD DELA (BOLNIŠKI STALEŽ - BS):

  • Če zbolite in potrebujete bolniški stalež, nas o tem obvestiteisti dan, ko ste ostali doma oz.najkasneje v 3 dneh. Izbrani osebni zdravnik lahko odpre bolniški stalež za največ 3 dni nazaj, v primeru zamude to ne bo mogoče.
  • Zaizdajanje e-bolniškega lista nas prosim kontaktirajte po telefonu, e-pošti ali preko Portala v zadnjem tednu tekočega meseca, saj mora e-bolniški list zdravnica ob koncu meseca elektronsko podpisati. E-bolniški list se ne izda avtomatično!
  • bolniški stalež do 30 koledarskih dni je v domeni izbranega osebnega zdravnika, nad 30 dni pa imenovanega zdravnika na ZZZS. V kolikor se pričakuje daljši bolniški stalež, se morate do 23. dneva bolniškega staleža ponovno zglasiti pri osebnem zdravniku
  • če ste sprejeti v bolnišnico, morajo vaši najbližji osebnemu zdravniku posredovati potrdilo o hospitalizaciji v roku 3 dni po sprejemu v bolnišnico. V nasprotnem primeru je odprtje bolniškega staleža mogoče šele z odobritvijo imenovanega zdravnika ZZZS.

NAROČANJE RECEPTOV IN NAPOTNIC:

  • Prosimo, da recepte in napotnicenaročite pravočasno (teden dni, preden vam zmanjka zdravil oz. vsaj teden dni pred naročenim pregledom pri kliničnem specialistu).
  • Nov predpis naročilnic za medicinske pripomočkeje mogoč največ 10 dni pred iztekom
    3-mesečnega obdobja.
  • Za vsako izdano napotnico je potrebno dostaviti originalni izvid pregleda (izvid prej skopirajte). Le-tega posredujete pred izdajo napotnice po e-pošti, navadni pošti, preko Portala ali pustite v kuverti pri vratarju.

Pacientove dolžnosti 

Na UPK Ljubljana s psihologi vodijo skupino za svojce in skrbnike oseb z demenco. Namenjena je vsem, ki ob skrbi za bližnjega z demenco čutijo stisko, neznajdenost, dvome ali pa celo izgorelost in bi si želeli tovrstne pomoči. Skupina je ob sredah, od 15h do 16.30h v prostorih CKP Polje. Kontakt: milica.pjevac@psih-klinika.si

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti. Nastavitve Zapri

Nastavitve za uporabo piškotkov

Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.

Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.

Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.