Na obisk pri zobozdravniku se naročite po telefonu, elektronski pošti ali ob obisku.

  • K zobozdravniku na pregled zob in ustne votline se naročite preden nastopijo težave. Do pregleda imate pravico enkrat letno in se morate na pregled naročiti sami. Ko nastopijo težave, ne odlašajte in pokličite osebnega zobozdravnika takoj, ker bo treba na pregled počakati, če ne gre za nujno stanje.
  • V primeru, da nastopijo nenadne težave zob ali ust in se kljub ukrepom stanje bistveno ne izboljša, se naročimo k osebnemu zobozdravniku, če je ta odsoten pa k zobozdravniku, ki sprejema nujne primere v zdravstvenem domu, kjer imate izbranega osebnega zobozdravnika.
  • Premislite tudi, ali je res potrebno poiskati pomoč takoj, ali pa lahko počakate na osebnega zobozdravnika, ne hodite v ordinacijo na slepo.
  • Če potrebujete zdravila, napotnico ali kontrolni pregled, to planirajte v naprej, ker ne gre za nujno stanje, boste morali na pregled počakati.

 

Naročanje preko elektronske pošte

V ZDL se na pregled lahko naročite tudi preko elektronske pošte, e-naslovi so navedeni ob urnikih izvajalcev zdravstvenih storitev.

Elektronski naslovi za naročanje niso namenjeni izmenjavi informacij o zdravstvenemu stanju pacienta ali posredovanju nasvetov o zdravljenju, temveč izključno naročanju.

ČE ZARADI KAKRŠNEGA KOLI RAZLOGA NE BOSTE PRIŠLI NA PREGLED, O TEM OBVESTITE ZOBOZDRAVNIKA, ČE JE LE MOGOČE PRAVOČASNO.